Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2017 09:11 - Смени си пола (18+)
Автор: vivalentin2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 351 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2017 09:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лимузината спря пред сградата където се помещаваше централата на проекта. Мъжът допи шампанското, закопча панталона си, слезе и тръгна към вратата. Още с влизането си разбра, че нещо не е на ред. Беше свикнал с проблемите и за това реагира спокойно: - Какво има? - обърна към заместника си той. - Избяга. - Кой? - Жената. Тоест мъжът. - Последно? - Мъжът , който стана жена е избягал. - Как така? - Ами така. От снощи не можем да го открием никъде. Оттогава мъжът, тоест жената е в офиса ви. Плаче и не можем да я успокоим.    - Чакай да видя какво става, че май нещо не разбрах - каза продуцента и влезе в офиса си.  В офиса се бяха събрали почти всички от екипа, а на шикозния диван от естествена бяла кожа седеше и ридаеше "мъжът" от последния проект. - Какво има - обърна се той към плачещия мъж - Стелааа! Тоест Стилиянееее погледни ме!     Мъжът вдигна зачервените си от плач очи, погледна продуцента и пак избухна в плач. - Ако не ми кажеш какво става - опита се да е спокоен продуцентът - няма да мога да ти помогна. Айде сега спри да плачеш и ми кажи какво стана. Мъжът пак вдигна глава, избърса си сопола с кърпичка и каза през сълзи. - Милен ме напууснааа. - Милена искаш да кажеш. - Дааааа Миленааааа - проплака мъжът - и сега го нямаааа. И нямаааа к к как да стана пак женааааа. - И защо те напусна? - Амиии - изхлипа мъжът - снощи ми предложи връзката ни да стане сериозна и аз му отказах. - Как така му отказа? Ти поне знаеш колко са деликатни жените в това отношение.  - Ами имам си годеник. - Годеник? Защо не знаем за това? - Амии защото нямаше да ме изберете. - И като си имаше годеник защо се кандидатира да ставаш мъж?  - Амиии мислехме да взема хонорара и да се оженим... и да си купим жилище. А сега иска да ме зареже. Нарече ме "мръсен травестит", "гаден транзистор" и куп обиди. Едвам преглътнах всичките лайна, които изля върху мен. Със семенна течност нямам проблем, но лайната МУ ми засядат на гърлото. Хлип, хлип.  - Ами ти като жена. Така де нали беше жена допреди шоуто. Та като жена трябва да знаеш, че когато една жена получи отрицателен отговор на този въпрос, тя си събира багажа и си тръгва. - Е д д д да ама нали той е бил мъж. Трябва да уважава моето мнение като по-слаб пол и да му е през оная работа. - Значи ти си била по-слабия пол. Сега след размяната той е по-слабият. Не се ли сети, че може да направи така?  - Ами - мъжът преглътна - не. Никога до сега жена не ми е предлагала съжителство. Боже аз не харесвам жени. Голяма мръсница се оказа този. Сега разбирам, защо някои мъже говорят за "кучки". Милен..., Милена, де, се оказа истинска кучка. Знаеше какви ще са последствията за мен. Може за това да го направи. За да ми е зле. Долна кучка. Долен куч. Така де ДОЛЕН ! ДО-ЛЕН !! Мамка му. Тоест мамка и мръсна. Ше го еба в. Така де - ше я еба в гъза. Са поне имам с какво. Само да ми паднеее. Само да ми паднеее. Ше и скъсам гъза. Той поне си е нейния. Така де - неговия. Нали анусите не са разменени ? Нали?     - Не са ! Успокой се - опита се да прекъсне пледоарията продуцентът. - Да бе, лесно ти е да говориш така. Ама какво предлагаш да направя сега? Какво?  - Ами ще станеш гей. Какво толкова. Ако наистина можеш да преглъщаш семе си направо златен гей. - Ама годеникът ми не е гей. А аз искам да съм с него. - Сигурен...сигурна ли си? Та той те обижда! - Обижда ме, защото съм гей, оф транс-мъж исках да кажа. - Това не го прави по-добър. - Ех, нали знаеш, че ние жените обичаме лоши момчета - въздъхна просълзеният мъж. - Но при това положение, ще трябва да забравя за него. - Ами да ти намерим жена да се смениш. - Не искаааам органи от друга женаааа. Искааам си моите хууубавии циициии и моята прекрасна шундааа. Толкова ги харесваше годеника ми, а сега не иска да ме види. Не искам да го гледам това клепналото между краката си. Сто пъти се проклех, че направих този експеримент. Рекох си: Кво пък, голяма работа. Тамън ще видя какво е да пикая права и да ми духат. Пък и апартамента послееее... Мразя го! Мразя гоооо тоя хобот! Поне по-голям да ми бяхте сложили! Не искам косми по гърдите, не искааам -  затръшка се на дивана мъжът - искам си мензисаааа. Искам си ПМС-тооооо. Искам си климаксаааааа. Ъъъъ това не го искааам. Последното не го искаааам. Не искам климааакс. Искааам да съм пак женаааа.
- Госпожо - каза колкото можеше спокойно продуцента - така де, господине. Трябваше да прочетете внимателно договора. Там на страница 52 точка 16 подточка Ю е упоменато, че при непредвидени в договора обстоятелства екипа на предаването е отговорен само за физическото здраве на участниците, но не и за психическите им проблеми. В този случай, а именно криене на факти от екипа вашите претенции към нас са напълно неоснователни. И да не ви харесва, сега сте мъж и сте физически здрав. Ще се наложи да се държите като такъв. Ако жената, тоест мъжът, с който си разменихте половите органи не се намери бихме ви препоръчали пак да се кандидатирате в предаването за да се размените с жена, която да иска да остане мъж или да направим отделна поредица за вас лично как се навлиза в света на мъжете. Вие решавате.
В този момент, жената-мъж скочи от дивана и започна да налага с юмруци продуцента. Вложи цялата си мъжка сила и цялата си женска злоба в това начинание. След като го смаза от бой, се скри в банята, разрева се с глас, след това пусна една вода и се запъти към гей-парада в търсене на подходяща кандидатка за размяна.    

BLOG: Viv_Val




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivalentin2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16547
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930